SMART KONTROL NOKTASI
“Battlefield” gibi ünlü bilgisayar oyun senaryosunu gerçek hayatta oynamak için özellikle geliştirilen akıllı bir cihazdır. Gelişmiş elektronikler tüm oyun olaylarını otomatik modda hatasız bir şekilde işler. Smart kontrol noktası- şık tasarımı, yüksek sesle seslendirme, parlak gösterge ve kullanımda güvenilirlik.
Gösterge Panel
Gösterge paneli 80 LED ve parlak yedi bölümlü ekranla donatılmıştır. LED'ler 2 daireye bölünmüştür: dıştaki çemberde - 32 LED ve içteki çemberde – 48 adet yer almaktadır. LED diyotların dış dairesi, cihazı ele geçiren takımın rengini gösterir. İç ölçek ise ele geçirme ve savunma sürecini tespit eder.
Kontroller
Cihazın tüm kontrolleri kitin alt kısmında bulunur: yönetici düğmesi, güç düğmesi, şarj yuvası. «Aç ve çalıştır» ilkesi ile çalışır, ek manipülasyona gerek yoktur. Düğmelerin etrafındaki kumaş çıkmayacak ve bir düzine oyundan sonra bile düzgün bir görünüm korunacaktır.

Cihazın temelini de görmezden gelmedik. Stabilite için tabanı metal bir halkayla sabitledik. Cihaz herhangi bir oyun yükünü taşıyacaktır ve uzun laser tag savaşlarından sonra gevşemeyecektir.
İç Donanım
Cihazın içerisinde 3000 mAh kapasiteli lityum pil bulunmaktadır. Cihaz 8 saat aralıksız çalışacak. D sınıfı amplifikatöre sahip güçlü bir hoparlör kaliteli ses üretmektedir. Akıllı kontrol noktası 25 dijital ses içerir. Tıslama, bozulma veya bip sesi duymayacaksınız; sesin kalitesini ve aralığını beğeneceğinizden eminiz.

Foto sensörler cihaza özel olarak yerleştirilmiştir: yalnızca cihazın yanındaki oyuncu ele geçirebilir. Sekmeler ve kazara ele geçirmeler geçmişte kaldı.
Koruyucu Kapak
Cihaz her taraftan korunmaktadır. Koruyucu muhafazayı geliştirirken tankların «dinamik korumasından» ilham aldık. Akıllı kontrol noktası acımasız görünüyor ve tüm elektronikler güvenilir bir şekilde korunuyor. Cihaz 4 kasa renginde mevcuttur: siyah, piksel, multicam ve woodland.

Taşıma kayışları da sağladık. Dış tasarıma zıt unsurlar ekledik. Cihazın diğer detayları arasında farklı piktogramlara sahip üç köşeli çift ayraç öne çıkıyor. İsterseniz laser tag işletmenizin logosuna sahip köşeli çift ayraçlarla değiştirilebilir.
Tek cihazda 3 senaryo
Akıllı kontrol noktası, oyun alanında sadece parlayan bir direk değildir. Geliştirirken “Battlefield” oyunundan ve kapalı laser tag teknolojisinden ilham aldık. Farklı yönlerin en iyileri her şeyi tek bir cihazda birleştirdi. Sonuç olarak, nokta müttefikleri destekleyebilir: sağlığı sıfırlayabilir ve IR darbeleriyle ödüllendirebilir.
Kontrol Noktasini Ele Geçirme
Amaç, cihazın üst kısmına ateş ederek kontrol noktasını ele geçirmektir. Kit'e ateş ettiğinizde, kitin dış çemberi atıcının takım renginden yanacaktır, ele geçirme işlemi (süreci) dairesel ölçekte görüntülenmeye başlayacaktır ve ele geçirme geri sayım zamanı göstergede başlayacaktır. Geri sayım zamanı bittiğinde kontrol noktası ele geçirmiş olacaktır. Rakip takımdan oyuncular, kontrol noktasına bir atış yaparak ele geçirme mevcut sürecini kesebilir ve kendi takımları için kiti ele geçirme süreci başlatabilir. Rakip takım ele geçirme işlemini keserse, diğer takımdan oyuncu tekrar kontrol noktasına vurarak ele geçirme işlemini durdurup kendi takımı için ele geçirme süreci tekrar başlatabilir.
Savaş alanı noktası
Bu senaryoda, dikkat edilmesi gereken iki husus vardır: ele geçirme süresi ve koruma süresi. Senaryonun en önemli özelliği, ne kadar çok oyuncu aynı anda kontrol noktasını yakalamaya çalışırsa, bu o kadar hızlı ele geçirilir. Bu oyun senaryosu daha önce bahsedilen senaryo ile aynıdır, fakat kontrol noktası ele geçirildikten sonra belirli bir süre korunması gerekir. Takımlar birbirinin koruma zamanını kesebilir, bu durumda kit koruma sürelerini otomatik olarak hafızasında tutacaktır. Kontrol noktası önceden belirlenmiş bir süre içinde korumaya başarılırsa, oyun sona erecektir ve her takım için toplam koruma sürelerin istatistik verileri dairesel bir diyagram şeklinde görüntülenecektir.
Komuta Merkezi
Başlangıçta, kontrol noktası takımlardan birine ait olması gerekir (veya ilk isabetli atışla kit takımlardan birine ait olacaktır). Kontrol noktasının belirli sayıda sağlık puanı vardır. Kit isabetli atışla hasar almazsa, önceden belirlenmiş zaman aralıklarla, ait olduğu takım oyuncularına pozitif bir darbe sinyali yayacaktır (oyuncuların sağlığı iyileşecek). Rakip takımdan bir oyuncu kontrol noktasını isabetli vurursa, kontrol noktası atıcının hasar seviyesi kadar sağlık puan sayısını kaybedecektir. Bu durumda, negatif bir darbe sinyali yayımı başlayacaktır. Önceden ayarlanmış süre sonra, kontrol noktası kendini iyileştirmeye başlayacaktır. Sağlık puanı otomatik olarak nominal değerlerine geri getirildikten sonra, kontrol noktası ait olduğu takım oyuncularına tekrar pozitif darbe sinyali yayacaktır. İsabetli atışlar sonra kontrol noktanın tamamen sağlık puanı biterse, kontrol noktası devre dışı olur ve oyun sona erecektir.